Категории |
Етикети за защита на стоки |
|
Консумативите които се ползват, за да се охранява даден търговски обект са от голяма важност за ефективната работа на EAS системата. На първо място трябва да се избере най-подходящата защита за всеки един продукт от всяка една продуктова линия. Продуктови линии, които предлагаме на Българския пазар: 1. Самозалепващи охранителни етикети (Soft tag) 2. Пластмасови охранителни тагове (Hard Tags) 3. Пластмасови охранителни тагове за бутилки (Bottle tag) 4. Специализирани тагове (Hang Tag, Accessorie tag, Optical tag и др.) 5. Защитни кутии (Keepers) 6. Специализирани тагове които при счупване или откачане започват да свирят (Spiders, Cableloks и др.) Различните продуктови линии имат също така и различно ниво на сигурност. Самозалепващите етикети естествено се третират като най-слабата защита, защото могат да бъдат свалени, повредени или унищожени от крадците. Това е изключително лесно с произведените в Китай, защото лепилото което се ползва не е от добро качество и етикета се отлепва с лекота. За предпочитане са винаги пластмасовите тагове, защото се свалят доста по трудно и детекцията на антените е по добра. Те са по скъпи като цена, но се ползват многократно. Тук трябва да отбележим, че е от голяма важност каква технология детачър и пластмасови тагове ползвате. Ако използвате китайският вариант, то нивото на защита не е кой знае колко по високо отколкото ако ползвате самозалепващ етикет. Това е така, защото китайските детачери се имитират много лесно от крадците, а имайки такъв магнит във себе си, то на практика те биха могли да откраднат каквото си пожелаят от Вашият търговски обект. Поради тази и ред други причини препоръчваме използването на качествени консумативи и аксесоари. Ако вземем за пример “Alpha” S3 детачъра, то ще разберем, че технологията на отключване е патентована и много трудно би могла да се имитира. От самозалепващите охранителни етикети най-разпространеният размер е 40x40мм. Този размер се е наложил благодарение на доброто съотношение между цена, производителност и размер. Тук трябва да отбележим, че размера винаги има значение. Колкото по голям е един етикет, то детекцията на антената ще бъде по-добра, но пък от друга страна всеки един крадец би го забелязал по лесно. Тези етикети намират приложение във всякакъв тип търговски обекти. Всички “Checkpoint” консумативи са тествани след като са произведени, защото в производственият процес неминуемо се поврежда известно количество. Етикетите се проверяват в две насоки: 1. Деактивируемост на етикета 2.Излъчване на сигнал на номиналната честота 8,2 Mhz . При китайските консумативи процента на “лоши” етикети е много голям (5 % - 25 % в зависимост от партидата). Това е така, защото при производството им няма никакъв качествен контрол. Тоест, плащате 1000 бр., а всъщност получaвате много по-малко. Още по-лошото е ,че по този начин стоката на която сте сложили неработещ етикет и си мислите, че е защитена, при опит за кражба ще бъде 100% загуба за Вас. Консумативите произведени от “Checkpoint”, освен че се тестват за разлика от китайските, повредените етикети се маркират с червена точка и се добавят работещи. Така, че в крайна сметка получавате количеството етикети, което сте заплатили. Подкатегории: |